17 دی 1399
اداره راه های عمومی نروژ در حال ایجاد اولین بزرگراه شناور جهان است. مسیر بزرگراه ساحلی E39 از طریق حذف هفت گذرگاه مختلف کشتی ، زمان سفر 21 ساعته بین شهرهای کریستین ساند در نروژ و تروندهایم در شمال را حداقل به نصف کاهش می دهد. این گذرگاه ها با پل ها ، تونل ها و پل های جدید شناور و لوله های شناور که جاده ساحلی عنوان داده شده جایگزین می شوند. اما نروژ کار خود را در این زمینه قطعی کرده است ، پروژه ای با این ابعاد و مقیاس با استفاده از تونل های شناور هنوز در هیچ جای دیگر جهان به اتمام نرسیده است - و تلاش برای اجرای پروژه جاده تاریخی بیش از 47 میلیارد دلار هزینه در بر دارد.
تبریز امروز:
اداره راه های عمومی نروژ در حال ایجاد اولین بزرگراه شناور جهان است. مسیر بزرگراه ساحلی E39 از طریق حذف هفت گذرگاه مختلف کشتی ، زمان سفر 21 ساعته بین شهرهای کریستین ساند در نروژ و تروندهایم در شمال را حداقل به نصف کاهش می دهد. این گذرگاه ها با پل ها ، تونل ها و پل های جدید شناور و لوله های شناور که جاده ساحلی عنوان داده شده جایگزین می شوند. اما نروژ کار خود را در این زمینه قطعی کرده است ، پروژه ای با این ابعاد و مقیاس با استفاده از تونل های شناور هنوز در هیچ جای دیگر جهان به اتمام نرسیده است - و تلاش برای اجرای پروژه جاده تاریخی بیش از 47 میلیارد دلار هزینه در بر دارد.
این پروژه با کمک بسیاری از فیوردها برای عبور بی خطر ، از دانشگاه ها ، محققان و مهندسان سراسر کشور کمک می گیرد. اگرچه انتظار نمی رود این پروژه تا سال 2050 به اتمام برسد ، آنها در حال حاضر اولین ساخت تونل شناور خود را با نام Rogaland Fixed Link یا Rogfast آغاز کرده اند. در حالی که ساخت و ساز به آنها اجازه داده است برخی از گره ها را تنظیم کنند ، اما تاکنون 2 میلیارد دلار هزینه شده است - و این بودجه در حال رشد است. نروژ قصد دارد زیبایی طبیعی بکر خود را با استفاده از این بزرگراه های پنهان حفظ کند ، اما ابتدا باید بفهمد که چگونه مسافران می توانند در 150 فوت زیر آب ایمن بمانند. جزئیات بیشتر در مورد این بزرگراه در فیلم نشان داده می شود.
اخبار ، گزارشات ، عکسها و فیلم های خود را برای ما ارسال دارید . برای ارسال میتوانید از طریق آدرس تلگرامی یا ایمیل استفاده کنید.