میکرو کمپر دوست داشتنی تویوتا آینده شگفت انگیزی را برای زندگی ون کوچک متصور است

تاریخ انتشار : ۰۳:۰۴ ۱۰-۰۸-۱۴۰۳

آیا وسیله نقلیه‌ای وجود دارد که دوست‌داشتنی‌تر از یک ون کوچک تر از 4 متر (13.1 فوت) ژاپنی باشد؟ شاید یک میکرو کمپر نسل بعدی که در یک پلتفرم ون فوق همه کاره ساخته شده است که به عنوان حمل و نقل کالاهای تجاری، میکرو شاتل و فروشگاه پاپ آپ موبایل نیز کار می کند؟ و از آنجایی که ما به آینده نگاه می کنیم، چرا آن را به یک خودروی برقی تمیز تبدیل نکنیم؟ این تویوتا کایوباکو است، یک ون مفهومی که تصویری واقعاً دوست‌داشتنی از آینده زندگی و حمل‌ونقل ون کوچک مقرون‌به‌صرفه ترسیم می‌کند. کایوباکو اولین تولد خود را در این ماه جشن گرفت و اولین بار در نمایشگاه تحرک ژاپن در سال گذشته به نمایش درآمد. چند ماشین کوچک دوباره به چشمان ما آمد و فکر کردیم زمان آن رسیده است که نگاه دقیق تری داشته باشیم. در حالی که به نظر نمی‌رسد آینده‌ای برای خود داشته باشد، اما قطعاً پیش‌نمایش می‌کند که چگونه نیروی الکتریکی و معماری خودرو مبتنی بر نرم‌افزار به تویوتا کمک می‌کند تا خودروها را در فضاهای شخصی‌سازی‌شده‌تر پیکربندی کند.

تبریز امروز:

Kayoibako - Toyota - تویوتا

تویوتا کانسپت کایوباکو را در نمایشگاه تحرک ژاپن 2023 در TokyoToyota Global رونمایی کرد.

آیا وسیله نقلیه‌ای وجود دارد که دوست‌داشتنی‌تر از یک ون کوچک تر از 4 متر (13.1 فوت) ژاپنی باشد؟ شاید یک میکرو کمپر نسل بعدی که در یک پلتفرم ون فوق همه کاره ساخته شده است که به عنوان حمل و نقل کالاهای تجاری، میکرو شاتل و فروشگاه پاپ آپ موبایل نیز کار می کند؟ و از آنجایی که ما به آینده نگاه می کنیم، چرا آن را به یک خودروی برقی تمیز تبدیل نکنیم؟ این تویوتا کایوباکو است، یک ون مفهومی که تصویری واقعاً دوست‌داشتنی از آینده زندگی و حمل‌ونقل ون کوچک مقرون‌به‌صرفه ترسیم می‌کند.

کایوباکو اولین تولد خود را در این ماه جشن گرفت و اولین بار در نمایشگاه تحرک ژاپن در سال گذشته به نمایش درآمد. چند ماشین کوچک دوباره به چشمان ما آمد و فکر کردیم زمان آن رسیده است که نگاه دقیق تری داشته باشیم. در حالی که به نظر نمی‌رسد آینده‌ای برای خود داشته باشد، اما قطعاً پیش‌نمایش می‌کند که چگونه نیروی الکتریکی و معماری خودرو مبتنی بر نرم‌افزار به تویوتا کمک می‌کند تا خودروها را در فضاهای شخصی‌سازی‌شده‌تر پیکربندی کند.

Trakka مجموعه ارتقا یافته MY2025 خود را با تورینو مستقر در Ducato آغاز می کند.
خودرو
ون کمپر ریگ دار تقویت ولتاژ بالا را دریافت می کند تا بیشتر شبیه خانه زندگی کند
SideLights در حال حاضر در Kickstarter هستند
دوچرخه
چراغ‌های دوچرخه انتهایی میله‌ای را تقویت می‌کنند و نشانگرهای چرخش را به سواری شما اضافه می‌کنند
ون مفهومی کایوباکو 399 سانتی متری (157 اینچی) نام خود را از کانتینرهای حمل و نقل کایوباکو ژاپن وام گرفته است. تویوتا ون را «واحد پایه کیفی تحرک» می‌داند، که اساساً یک بوم خالی گسترده است که مشتریان می‌توانند تصویر انتخابی خود را بر روی آن بکشند.

ون/کمپر کوچک ماجراجویی تویوتا کایوباکو
تویوتا کایوباکو ون کوچک ماجراجویی/کمپر تویوتا گلوبال
انتخاب اولیه ما طرح کمپینگ ماجراجویی تمام فصل است. تویوتا انواعی را نشان داد که همگی برای زمستان و تابستان لباس پوشیده بودند و از یک قفسه سقفی با اندازه کامل برای بستن وسایل و محموله، یک نردبان عقب برای دسترسی به سقف 186 سانتی متری (73 اینچی) و یک قفسه جانبی استفاده کرد. برای حمل قوطی آب/سوخت.

به این قابلیت حمل، غار وسیعی از فضای داخلی می‌افزایند که با پیشرانه برقی فشرده، کاپوت کم، کمبود صندلی‌های استاندارد فراتر از صندلی راننده، و کابین دیجیتال سبک باز شده است. تویوتا در نشان دادن راه‌های مختلف استفاده از این فضای کابین واقعاً خلاقانه عمل می‌کند، با طرح کف ون کمپر دنج که با همکاری شرکت طراح ژاپنی کالاهای خانگی و سبک زندگی D&Department طراحی کرده است. این ون با بیش از 2.1 متر (6.9 فوت) طول داخلی تا پشت صندلی راننده و بیش از 3.1 متر (10.2 فوت) در سمت سرنشین باز و بدون صندلی، به راحتی می تواند یک تخت دونفره راحت را با وجود اندازه کوچک خود در خود جای دهد.

ون کمپر کوچک کایوباکو تویوتا و D&Department
ون کمپر کوچک کایوباکو تویوتا و D&Department تویوتا گلوبال
در حالی که این یک پلان کف بسیار ساده است که تخت روی یک کف ون معلق است، تویوتا و D&Department با استفاده از نور زیاد محیط، از جمله چیزی که به نظر می رسد یک لامپ/فانوس مکعبی جداشدنی و یک آویز با الهام از سبک قدیمی، فضا را به یک خانه گرم تبدیل می کنند. فانوس همچنین سقف شیشه‌ای بزرگ و بالش‌ها و ملافه‌های طراح، فضا را افزایش می‌دهد.

طراحی ون شامل یک درب عقب دو قسمتی با یک بخش تاشو است که برای بیرون آمدن از رختخواب و پوشیدن کفش مناسب است، خواه کفش های کتانی برای دویدن صبحگاهی، دمپایی برای پیاده روی در ساحل، یا چکمه های ضد آب. برای یک ترومپ پودری به خانه اسکی.

درب عقب کشویی مانند نیمکتی عالی برای پوشیدن کفش یا استفاده با (یا به عنوان) میز در فضای باز به نظر می رسد.
درب عقب کشویی مانند نیمکتی عالی برای پوشیدن کفش یا استفاده با (یا به عنوان) میز در فضای باز تویوتا گلوبال به نظر می رسد.
کمپر Kayoibako فاقد تجهیزات کمپینگ اضافی، مانند آشپزخانه یا توالت است، اما با توجه به جادوی بهینه شده فضا که در گذشته در صنعت میکرو RV ژاپن دیده بودیم، تصور اینکه مجهز به تمام امکانات رفاهی باشد، سخت نیست. خانه، فقط کوچک شد تا در یک ون کوچک جا شود.

طرح ون خواب کایوباکو را می‌توان به راحتی با یک کیت تخت خواب تاشو، مانند بسیاری از موارد دیگر، انجام داد، که حذف می‌شود تا کابین را مستقیماً برای سفارشی‌سازی بیشتر باز کند. تویوتا گزینه‌های بالقوه زیادی را نشان می‌دهد، از جمله یک فروشگاه موبایل کاملا مجهز با قفسه‌های لباس و قفسه‌هایی که مستقیماً در داخل در کشویی قرار دارد، یک نسخه تطبیقی ​​که صندلی چرخدار را در موقعیت رانندگی یا سرنشین جلو در خود جای می‌دهد، و البته یک حمل‌ونقل کالاهای اساسی.

تویوتا نشان می دهد که Kayoibako چگونه می تواند یک کاربر ویلچر را در خود جای دهد و کالا را حمل کند
تویوتا نشان می‌دهد که Kayoibako چگونه می‌تواند کاربر ویلچر را در خود جای دهد و کالاها را حمل کند Toyota Global


نظرات کاربران


@