خبر های ویژه

اشعار تصویری ونسان ون گوگ

2 آبان 1404

نقاشی حاشیه مسکو

2 آبان 1404

عبدالجلیل لونی - نقاش دربار عثمانی

30 مهر 1404

آخرین قطار از ادوارد هاپر

28 مهر 1404

پاییز رنگارنگ، که شامگاه سال است... با لبخندی بر لب، بر من نور می‌تابد................

27 مهر 1404

عثمان حمدی نین فیرچاسیندان فرش ساتیجی سی تابلوسی

18 مهر 1404

شب پیش از جشن اثر یوری پتروویچ کوگاچ

18 مهر 1404

نمادی از رنج، پایداری و انسانیت! سرنوشت یک انسان یک فیلم براساس نوشته میخائیل شولوخف

21 شهریور 1404

مادر گلیم می‌بافد اثر یوری کوگاچ

21 شهریور 1404

 دختر پروفسور هشترودی: بی مهری تبریز بر نابغه ریاضی جهان در زادگاهش درد آور است.

18 شهریور 1404

پرسه زدن در لابه‌لای گودال‌های آب تا صبح

18 شهریور 1404

فرش نقاشی دنیس ایچیتوفکین

18 شهریور 1404

مربع سیاه اثر کازیمیر مالویچ

7 شهریور 1404

منظره اثر نیکلای الکساندرُویچ سرگِیف

24 مرداد 1404

پیر. بندهٔ خدا اَوْرامی - میخائیل نِستِروف

23 مرداد 1404

سردار ملی با قلم استاد مرتضی رسام نخجوانی

20 مرداد 1404

11 خرداد 1403

جاده کوهستانی ملجتا به گودوری

ایوان کنستانتینویچ آیوازوفسکی

در پایان دهه 1860، ایوان کنستانتینویچ آیوازوفسکی به سفری به قفقاز و ماوراء قفقاز رفت. او موفق شد از اوستیا، داغستان، گرجستان و ارمنستان بازدید کند و مناظر کوهستانی شگفت انگیز زیادی خلق کند. آنها با درک پر جنب و جوش از طبیعت و توجه به منطقه متمایز می شوند. به عنوان یک قاعده، ایوان کنستانتینویچ آیوازوفسکی کار بر روی اثری را با تصویری از آسمان و هوا آغاز کرد - از بسیاری جهات، این مهارتش بود که کار او را منحصر به فرد کرد. این هنرمند طبیعت را به یک موجود زنده تشبیه کرد. جایگاه پیشرو در ترکیب متعلق به قله های برفی یخی و تنگه بی انتها است. رنگ ابزار اصلی هنرمند بود. با کمک آن، او به دنبال تأثیر عاطفی بر بیننده بود تا به او کمک کند در لحظه ثبت شده در تصویر غوطه ور شود. در همان زمان، آیوازوفسکی توجه زیادی به شرح جزئیات خاص مشخصه این منطقه داشت. بوم های او معاصران خود را با حقیقت خود شگفت زده کرد، علیرغم این واقعیت که این هنرمند اغلب بدون تکیه بر طرح ها از حافظه نقاشی می کرد،

تبریز امروز:

Ivan Konstantinovich Aivazovsky -جاده ای در قفقاز

جاده از Mljeta به Gudauri"

این اثر بر روی بوم و بارنگ روغن به ابعاد 41×59 سانتی متر در موزه هنرهای زیبای  داغستان قرار گرفته است .

در پایان دهه 1860، ایوان کنستانتینویچ آیوازوفسکی (1817-1900) به سفری به قفقاز و ماوراء قفقاز رفت. او موفق شد از اوستیا، داغستان، گرجستان و ارمنستان بازدید کند و مناظر کوهستانی شگفت انگیز زیادی خلق کند. آنها با درک پر جنب و جوش از طبیعت و توجه به منطقه متمایز می شوند.

به عنوان یک قاعده، ایوان کنستانتینویچ آیوازوفسکی کار بر روی اثری را با تصویری از آسمان و هوا آغاز کرد - از بسیاری جهات، این مهارتش بود که کار او را منحصر به فرد کرد. این هنرمند طبیعت را به یک موجود زنده تشبیه کرد. جایگاه پیشرو در ترکیب متعلق به قله های برفی یخی و تنگه بی انتها است. رنگ ابزار اصلی هنرمند بود. با کمک آن، او به دنبال تأثیر عاطفی بر بیننده بود تا به او کمک کند در لحظه ثبت شده در تصویر غوطه ور شود. در همان زمان، آیوازوفسکی توجه زیادی به شرح جزئیات خاص مشخصه این منطقه داشت. بوم های او معاصران خود را با حقیقت خود شگفت زده کرد، علیرغم این واقعیت که این هنرمند اغلب بدون تکیه بر طرح ها از حافظه نقاشی می کرد، .

ارتباط با تبریز امروز

اخبار ، گزارشات ، عکسها و فیلم های خود را برای ما ارسال دارید . برای ارسال میتوانید از طریق آدرس تلگرامی یا ایمیل استفاده کنید.

info@tabriz-emrooz.ir

اشتراک در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین خبرهای تبریز امروز در کانال تلگرام ما عضو شوید.

کانل تلگرام تبریز امروز

فرم تماس با تبریز امروز

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری تبریز امروز بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی وتولید توسططراح وب سایت