17 اردیبهشت 1402
نقاشی ورمیر در موزه متروپولیتن نیویورک مدتهاست که تصویری از مردی را پنهان میکند که توسط هنرمند نقاشی شده بود. اکنون، بررسیهای جدید نشان میدهد که به نظر میرسد این چهره پنهان هنرمند است که با قلم مو جلوی سهپایه میچرخد. این مرد احتمالاً تصویری از خود ورمیر را نشان می دهد. این کشف زمانی انجام شد که " خدمتکار خفته" اخیراً توسط دوروتی ماهون و همکارانش در موزه مت تحت تحقیقات غیرتهاجمی دقیق قرار گرفت. آخرین فناوری، از جمله فلورسانس اشعه ایکس، امکان دیدن بسیار بیشتر از گذشته را فراهم می کند. تحقیقات نه تنها چهره یک مرد، بلکه یک هنرمند در حال کار را نشان داد که دستش به حالتی دراز شده بود که نشان میداد یک قلم مو در دست دارد. هنگامی که ورمیر روی آن نقاشی کرد، به نظر می رسد که سه پایه را دوباره به یک قاب پنجره تبدیل کرده است. این یافته های جذاب به سمپوزیوم ورمیر در موزه زیجک آمستردام گزارش شد و ممکن است پیامدهای گسترده تری داشته باشد.
تبریز امروز:
Met's ورمیر در موزه متروپولیتن ممکن است حاوی یک سلف پرتره پنهان از هنرمند در حال کار باشد
فناوری اشعه ایکس نشان میدهد که مردی پنهان در پسزمینه «یک خدمتکار در خواب» یک قلم مو در دست دارد.
مارتین بیلی
خدمتکار خفته ورمیر (حدود 1656-1657) در اصل شامل یک پرتره منعکس شده از هنرمند در آینه بود: خدمتکار ممکن است یک مدل خسته باشد.
نقاشی ورمیر در موزه متروپولیتن نیویورک مدتهاست که تصویری از مردی را پنهان میکند که توسط هنرمند نقاشی شده بود. اکنون، بررسیهای جدید نشان میدهد که به نظر میرسد این چهره پنهان هنرمند است که با قلم مو جلوی سهپایه میچرخد. این مرد احتمالاً تصویری از خود ورمیر را نشان می دهد.
این کشف زمانی انجام شد که " خدمتکار خفته" اخیراً توسط دوروتی ماهون و همکارانش در موزه مت تحت تحقیقات غیرتهاجمی دقیق قرار گرفت. آخرین فناوری، از جمله فلورسانس اشعه ایکس، امکان دیدن بسیار بیشتر از گذشته را فراهم می کند.
تحقیقات نه تنها چهره یک مرد، بلکه یک هنرمند در حال کار را نشان داد که دستش به حالتی دراز شده بود که نشان میداد یک قلم مو در دست دارد. هنگامی که ورمیر روی آن نقاشی کرد، به نظر می رسد که سه پایه را دوباره به یک قاب پنجره تبدیل کرده است. این یافته های جذاب به سمپوزیوم ورمیر در موزه زیجک آمستردام گزارش شد و ممکن است پیامدهای گسترده تری داشته باشد.
روزنامه هنر اکنون می تواند داستان را جلوتر ببرد. ما تابلویی از نیکلاس ماس، معاصر ورمیر را شناسایی کردهایم که شامل پیکره کوچک یک هنرمند در سه پایه او است که در آینهای آویزان به دیوار در پشت صحنه داخلی منعکس شده است. تابلوی Maes، The Naughty Drummer، که در مجموعه Thyssen، مادرید است، آینه را درست بالای شکل مادر نشان می دهد. درامر شیطان در حدود سال 1655 و خدمتکار در خواب از 1656 تا 1657، که ورمیر را به نقاشی بسیار کمیت بین تبدیل کرد.
نیکلاس میس، درامر شیطان (حدود 1655). موزه ملی Thyssen-Bornemisza، مادرید
ماس در دوردرخت، 30 کیلومتری دلفت ورمیر زندگی می کرد. اگرچه هیچ مدرکی دال بر ملاقات این دو هنرمند وجود ندارد، اما ممکن است آنها این کار را انجام داده باشند، و به احتمال زیاد ورمیر حداقل برخی از نقاشی های ماس را می دانسته است. اگر ورمیر از مایس پیروی می کرد، پس مرد نقاشی شده که اغلب تصور می شود خواستگار یا ارباب خانه است، در واقع هنرمندی در کار است که در آینه منعکس می شود. ورمیر در چندین نقاشی خود آینه هایی را به تصویر کشید و فهرستی که پس از مرگ او گردآوری شد، نشان می داد که او یکی از آنها را دارد.
جزئیات آینه در درامر شیطان اثر نیکلاس ماس (حدود 1655)
شناسایی مرد پنهان در" خدمتکار در خواب" به عنوان یک هنرمند ممکن است بیشتر در مورد معنای تصویر به ما بگوید. زن خوابیده ممکن است خدمتکار نباشد اما مدلی باشد که از ژست گرفتن خسته شده است. اگر چنین است، ممکن است نقاشی نیاز به عنوان مجدد داشته باشد.
ماهون به همراه همکارانش سیلویا سنتنو و فدریکو کارو به تحقیق در مورد ورمیر ادامه می دهد.
اخبار ، گزارشات ، عکسها و فیلم های خود را برای ما ارسال دارید . برای ارسال میتوانید از طریق آدرس تلگرامی یا ایمیل استفاده کنید.