خبر های ویژه

اشعار تصویری ونسان ون گوگ

2 آبان 1404

نقاشی حاشیه مسکو

2 آبان 1404

عبدالجلیل لونی - نقاش دربار عثمانی

30 مهر 1404

آخرین قطار از ادوارد هاپر

28 مهر 1404

پاییز رنگارنگ، که شامگاه سال است... با لبخندی بر لب، بر من نور می‌تابد................

27 مهر 1404

عثمان حمدی نین فیرچاسیندان فرش ساتیجی سی تابلوسی

18 مهر 1404

شب پیش از جشن اثر یوری پتروویچ کوگاچ

18 مهر 1404

نمادی از رنج، پایداری و انسانیت! سرنوشت یک انسان یک فیلم براساس نوشته میخائیل شولوخف

21 شهریور 1404

مادر گلیم می‌بافد اثر یوری کوگاچ

21 شهریور 1404

 دختر پروفسور هشترودی: بی مهری تبریز بر نابغه ریاضی جهان در زادگاهش درد آور است.

18 شهریور 1404

پرسه زدن در لابه‌لای گودال‌های آب تا صبح

18 شهریور 1404

فرش نقاشی دنیس ایچیتوفکین

18 شهریور 1404

مربع سیاه اثر کازیمیر مالویچ

7 شهریور 1404

منظره اثر نیکلای الکساندرُویچ سرگِیف

24 مرداد 1404

پیر. بندهٔ خدا اَوْرامی - میخائیل نِستِروف

23 مرداد 1404

سردار ملی با قلم استاد مرتضی رسام نخجوانی

20 مرداد 1404

17 اردیبهشت 1402

نقاشی ورمیر تصویر پنهان را در خود دارد

تصویری پشت یک نقاشی

نقاشی ورمیر در موزه متروپولیتن نیویورک مدت‌هاست که تصویری از مردی را پنهان می‌کند که توسط هنرمند نقاشی شده بود. اکنون، بررسی‌های جدید نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد این چهره پنهان هنرمند است که با قلم مو جلوی سه‌پایه می‌چرخد. این مرد احتمالاً تصویری از خود ورمیر را نشان می دهد. این کشف زمانی انجام شد که " خدمتکار خفته" اخیراً توسط دوروتی ماهون و همکارانش در موزه مت تحت تحقیقات غیرتهاجمی دقیق قرار گرفت. آخرین فناوری، از جمله فلورسانس اشعه ایکس، امکان دیدن بسیار بیشتر از گذشته را فراهم می کند. تحقیقات نه تنها چهره یک مرد، بلکه یک هنرمند در حال کار را نشان داد که دستش به حالتی دراز شده بود که نشان می‌داد یک قلم مو در دست دارد. هنگامی که ورمیر روی آن نقاشی کرد، به نظر می رسد که سه پایه را دوباره به یک قاب پنجره تبدیل کرده است. این یافته های جذاب به سمپوزیوم ورمیر در موزه زیجک آمستردام گزارش شد و ممکن است پیامدهای گسترده تری داشته باشد.

تبریز امروز:

Met's ورمیر در موزه متروپولیتن ممکن است حاوی یک سلف پرتره پنهان از هنرمند در حال کار باشد
فناوری اشعه ایکس نشان می‌دهد که مردی پنهان در پس‌زمینه «یک خدمتکار در خواب» یک قلم مو در دست دارد.
مارتین بیلی
خدمتکار خفته ورمیر (حدود 1656-1657) در اصل شامل یک پرتره منعکس شده از هنرمند در آینه بود: خدمتکار ممکن است یک مدل خسته باشد.

خدمتکار خفته ورمیر (حدود 1656-1657) در اصل شامل یک پرتره منعکس شده از هنرمند در آینه بود: خدمتکار ممکن است یک مدل خسته باشد.

نقاشی ورمیر در موزه متروپولیتن نیویورک مدت‌هاست که تصویری از مردی را پنهان می‌کند که توسط هنرمند نقاشی شده بود. اکنون، بررسی‌های جدید نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد این چهره پنهان هنرمند است که با قلم مو جلوی سه‌پایه می‌چرخد. این مرد احتمالاً تصویری از خود ورمیر را نشان می دهد.

این کشف زمانی انجام شد که " خدمتکار خفته"  اخیراً توسط دوروتی ماهون و همکارانش در موزه مت تحت تحقیقات غیرتهاجمی دقیق قرار گرفت. آخرین فناوری، از جمله فلورسانس اشعه ایکس، امکان دیدن بسیار بیشتر از گذشته را فراهم می کند.

تحقیقات نه تنها چهره یک مرد، بلکه یک هنرمند در حال کار را نشان داد که دستش به حالتی دراز شده بود که نشان می‌داد یک قلم مو در دست دارد. هنگامی که ورمیر روی آن نقاشی کرد، به نظر می رسد که سه پایه را دوباره به یک قاب پنجره تبدیل کرده است. این یافته های جذاب به سمپوزیوم ورمیر در  موزه زیجک آمستردام گزارش شد و ممکن است پیامدهای گسترده تری داشته باشد.

روزنامه هنر اکنون می تواند داستان را جلوتر ببرد. ما تابلویی از نیکلاس ماس، معاصر ورمیر را شناسایی کرده‌ایم که شامل پیکره کوچک یک هنرمند در سه پایه او است که در آینه‌ای آویزان به دیوار در پشت صحنه داخلی منعکس شده است. تابلوی Maes، The Naughty Drummer، که در مجموعه Thyssen، مادرید است، آینه را درست بالای شکل مادر نشان می دهد. درامر شیطان در حدود سال 1655 و خدمتکار در خواب از 1656 تا 1657، که ورمیر را به نقاشی بسیار کمیت بین تبدیل کرد.

ورمیر
نیکلاس میس، درامر شیطان (حدود 1655). موزه ملی Thyssen-Bornemisza، مادرید

ماس در دوردرخت، 30 کیلومتری دلفت ورمیر زندگی می کرد. اگرچه هیچ مدرکی دال بر ملاقات این دو هنرمند وجود ندارد، اما ممکن است آنها این کار را انجام داده باشند، و به احتمال زیاد ورمیر حداقل برخی از نقاشی های ماس را می دانسته است. اگر ورمیر از مایس پیروی می کرد، پس مرد نقاشی شده که اغلب تصور می شود خواستگار یا ارباب خانه است، در واقع هنرمندی در کار است که در آینه منعکس می شود. ورمیر در چندین نقاشی خود آینه هایی را به تصویر کشید و فهرستی که پس از مرگ او گردآوری شد، نشان می داد که او یکی از آنها را دارد.

vermeer
جزئیات آینه در درامر شیطان اثر نیکلاس ماس (حدود 1655)

شناسایی مرد پنهان در" خدمتکار در خواب" به عنوان یک هنرمند ممکن است بیشتر در مورد معنای تصویر به ما بگوید. زن خوابیده ممکن است خدمتکار نباشد اما مدلی باشد که از ژست گرفتن خسته شده است. اگر چنین است، ممکن است نقاشی نیاز به عنوان مجدد داشته باشد.

ماهون به همراه همکارانش سیلویا سنتنو و فدریکو کارو به تحقیق در مورد ورمیر ادامه می دهد.

ارتباط با تبریز امروز

اخبار ، گزارشات ، عکسها و فیلم های خود را برای ما ارسال دارید . برای ارسال میتوانید از طریق آدرس تلگرامی یا ایمیل استفاده کنید.

info@tabriz-emrooz.ir

اشتراک در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین خبرهای تبریز امروز در کانال تلگرام ما عضو شوید.

کانل تلگرام تبریز امروز

فرم تماس با تبریز امروز

کلیه حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری تبریز امروز بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی وتولید توسططراح وب سایت