2 خرداد 1397
GDPR مجموعه گسترده ای از مقررات حفظ حریم خصوصی دیجیتال است که پارلمان اروپا و شورای اروپا در سال 2016 برای جایگزینی قوانین مقرر در سال 1995 تصویب کرد. مقررات تعریف اطلاعات شخصی را که می تواند اطلاعات مربوط به یک فرد را شامل می شود، از جمله نام، آدرس پروتکل اینترنت یا شماره شناسایی همچنین به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا بر آنچه که شرکت ها می توانند با آن اطلاعات انجام دهند را کنترل کند وبا حق درخواست آنرا حذف کند.
تبریز امروز:
تظاهرات در بروکسل در مقابل دفتر اتحادیه اروپا با عروسک های بنیانگذار فیس بوک
به گزارش سانفرانسیسکو کرونیکل ، فیس بوک، گوگل و دیگر غول های اینترنتی دره سیلیکون، میلیاردها دلار سود تبلیغاتی را از اطلاعات دقیقی که از کاربران سرویس های آنلاین خود دریافت می کنند، به دست آورده اند.
اما این سود با محدودیت های امنیتی قوی تر دیجیتال که از روز جمعه اجرا می شود، تهدید گردد . با محدودیت هایی که در اطراف داده های شخصی که این شرکت ها می توانند جمع آوری و ذخیره کنند . انتظار می رود که مقررات حفاظت از اطلاعات عمومی که GDPR نامیده شود، راه را برای قوانین مشابه در ایالات متحده هموار کند.
استادیار مدرسه کسب و کار در هاس برکلی می گوید: "برای افرادی که علاقه مند به حفظ حریم خصوصی هستند، بدون شک این کار خوبی خواهد بود."
GDPR مجموعه گسترده ای از مقررات حفظ حریم خصوصی دیجیتال است که پارلمان اروپا و شورای اروپا در سال 2016 برای جایگزینی قوانین مقرر در سال 1995 تصویب کرد. مقررات تعریف اطلاعات شخصی را که می تواند اطلاعات مربوط به یک فرد را شامل می شود، از جمله نام، آدرس پروتکل اینترنت یا شماره شناسایی همچنین به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا بر آنچه که شرکت ها می توانند با آن اطلاعات انجام دهند را کنترل کند وبا حق درخواست آنرا حذف کند.
رییس پارلمان اروپا در ملاقات با مارک زوکربرگ در دفتر اتحادیه اروپا
مجازات برای شکستن قوانین به طور بالقوه عظیم است - 20 میلیون یورو، حدود 24 میلیون دلار و یا 4 درصد از درآمد جهانی شرکت در سال گذشته، هر کدام از آنها که بالاتر است.
از آنجا که GDPR حقوق دیجیتال شهروندان اتحادیه اروپا را در هر کجا که هستند، پوشش می دهد، شرکت هایی که کسب و کار آنلاین را انجام می دهند می دانند که می توانند تحت تاثیر قرار گیرند. برای مثال، فیس بوک و گوگل، هر یک از سیاست های حفظ حریم خصوصی گسترده را برای آماده شدن برای GDPR در نظر می گیرند.
مدیر عامل فیس بوک، مارک زوکربرگ، که به دلیل رسوایی کمبریج آنالیتیکا به خاطر مشکلات مربوط به حریم خصوصی به عنوان یک نماد تبدیل شده است، روز سه شنبه گفت که شبکه اجتماعی Menlo Park در زمانی که شروع می شود، کاملا سازگار با GDPR خواهد بود.
ط.
اخبار ، گزارشات ، عکسها و فیلم های خود را برای ما ارسال دارید . برای ارسال میتوانید از طریق آدرس تلگرامی یا ایمیل استفاده کنید.