10 اردیبهشت 1401
مرسدس بنز ای کیو اس شاسی بلند با برد تخمینی 600 کیلومتر، هنگامی که اواخر سال جاری در ایالات متحده به فروش می رسد، با تسلا مدل X و BMW iX همگام خواهد شد. مرسدس هنوز اطلاعاتی درباره قیمت منتشر نکرده است، اما انتظار میرود این شاسی بلند با قیمت 110هزار تا 130هزار دلار به فروش برسد.
تبریز امروز:
مرسدس بنز ای کیو اس شاسی بلند با برد تخمینی 600 کیلومتر، هنگامی که اواخر سال جاری در ایالات متحده به فروش می رسد، با تسلا مدل X و BMW iX همگام خواهد شد. مرسدس هنوز اطلاعاتی درباره قیمت منتشر نکرده است، اما انتظار میرود این شاسی بلند با قیمت 110هزار تا 130هزار دلار به فروش برسد.
مرسدس بنز EQS SUV که در اینجا به عنوان یک پرچمدار لوکس جدید برای خط خودروهای برقی در حال رشد معرفی شد، در پایان سال جاری با آئودی E-tron و BMW iX رقابت خواهد کرد.
همانند مرسدس بن EQS و مرسدس بنز EQE سالن، EQS ساخت ایالات متحده بر اساس پلت فرم اختصاصی معماری خودروهای الکتریکی (EVA) است که طرح بندی های چرخ محرک از هر دو موتور تک موتوری، چرخمحرک عقب و دو موتوره چهارگانه پشتیبانی میکند.
نیروی تمام مدلهای عرضهشده توسط یک باتری 107.8 کیلووات ساعتی تامین میشود - همان واحد لیتیوم یونی که در اتاق EQS استفاده میشود - که در کف این شاسیبلند لوکس نصب شده است آنچه مرسدس بنز میگوید پایینترین مرکز ثقل است.
طرح
با طول 5125 میلیمتر، عرض 1959 میلیمتر و ارتفاع 1718 میلیمتر، EQS SUV 82 میلیمتر کوتاهتر، 3 میلیمتر پهنتر و 105 میلیمتر کمتر از مرسدس بنز GLS SUV است. همچنین بر روی فاصله بین دو محور 75 میلیمتر بلندتر از برادرش که موتور احتراقی دارد، با فاصله 3210 میلیمتری حرکت میکند - مانند مدل EQS. نمای بیرونی به شدت از طراحی سطح صافی که برای اولین بار در شاسی بلند سه ساله مرسدس بنز EQC ایجاد شد و در سالن های EQS و EQE اخیر منعکس شده است، متکی است.
عناصر کلیدی طراحی شامل جلوپنجره پانل مشکی خالی شده است که به خوبی در بخش پایینی سپر جلو گسترش می یابد (به صورت اختیاری با الگوی ستاره ای)، چراغ های LED زاویه دار (اختیاری با عملکرد چراغ دیجیتال مرسدس) و نوار نور LED افقی در سراسر. لبه پیشرو، که همگی شباهت خانوادگی آشکاری با سایر مدلهای EQ دارند.
همانند سالنهای EQS و EQE، کاپوت بزرگ به سبک تاشوی شاسیبلند EQS طوری طراحی شده است که فقط در حین تعمیر باز شود و پرکننده شیشهشوی جلو در پنل جلویی سمت راننده تعبیه شده است.
در خروج از سالن های EQS و EQE، درها قاب می شوند. آنها همچنین دارای دسته های فلاش به صورت استاندارد در سراسر محدوده هستند. تخته های دویدن باریک به عنوان تجهیزات اختیاری ارائه خواهند شد و ادعا می شود که با صاف کردن جریان هوا در کناره مدل جدید، به کارایی آیرودینامیکی کمک می کنند. این شرکت هنوز ضریب درگ را برای آخرین مدل EQ خود فاش نکرده است، اگرچه مقامات پیشنهاد میکنند که این شاسی بلند از نظر آیرودینامیک کارآمدترین شاسی بلند در ردههای خود است، تا حدی به لطف زیراندازی کاملاً مسطح و همچنین درب عقب بسیار پوشیده شده.
جدیدترین درایوها
1 Gunther Werks 993 Speedster 2022 اولین بررسی درایو
بررسی Gunther Werks 993 Speedster
Gunther Werks 993 Speeds
بررسی تر
1 Cupra متولد 58 کیلووات ساعت جلو
بررسی Cupra متولد 2022 در بریتانیا
بررسی Cupra متولد 2022 در بریتانیا
001 داچیا داستر اکشن افراطی جلو 2022
بررسی Dacia Duster Extreme SE UK
بررسی Dacia Duster Extreme SE UK
مازراتی Grecale GT جلو
بررسی Maserati Grecale GT 2022
بررسی Maserati Grecale GT 2022
1 Toyota Gazoo Racing GR Yari Cup Iberian Trading جلو
بررسی Toyota Gazoo Racing GR Yaris Iberian Cup 2022
بررسی Toyota Gazoo Racing GR Yaris Iberian Cup 2022
مشاهده تمام آخرین درایوها
بازگشت به بالا
پیشرانه ها
مرسدس بنز تایید کرده است که دو مدل EQS SUV با سه پیشرانه از ابتدای فروش در بریتانیا در دسترس خواهند بود.
نقطه ورود به خط تولید EQS 450 است. این خودرو در مدل های تک موتوره، دیفرانسیل عقب EQS 450+ و دو موتوره، چهار چرخ متحرک EQS 450 4Matic، هر دو با 355 اسب بخار قدرت و 419 پوند فوت و به ترتیب 590 پوند فوت.
راندمان خودروی ورودی بین 23.0 تا 18.6 کیلووات ساعت در 100 کیلومتر در چرخه WLTP تعیین شده است که مسافتی بین 333 تا 410 مایل را ارائه می دهد. EQS450 4Matic دو موتوره بین 315 تا 381 مایل با شارژ فاصله دارد. باتری را می توان تا 200 کیلووات در یک سیستم DC شارژ کرد که از 10 تا 80 درصد ظرفیت در 31 دقیقه ادعا شده است.
سرآمد این خطآپ EQS 580 4Matic چهار چرخ متحرک با قدرت 536 اسب بخار و 632 پوند فوت است. این ارقام نشاندهنده افزایش جزئی نسبت به مدل EQS معادل است، اما این SUV همان محدودهای را دارد که مدل کمتوان 4WD دارد.
سه سطح مختلف بازیابی انرژی وجود دارد: D+ (ساحل)، D (بازسازی استاندارد) و D- (بازسازی پیشرفته).
راننده همچنین می تواند یک تنظیم تطبیقی به نام D-Auto را انتخاب کند که به طور مداوم بازسازی را بسته به شرایط رانندگی تغییر می دهد.
شاسی بلند
همانند EQS، SUV توسط سیستم تعلیق چهار پیوندی در جلو و چند پیوندی عقب با فنرهای هوای AirMatic مرسدس بنز و کنترل میرایی متغیر به عنوان استاندارد پشتیبانی میشود.
اخبار ، گزارشات ، عکسها و فیلم های خود را برای ما ارسال دارید . برای ارسال میتوانید از طریق آدرس تلگرامی یا ایمیل استفاده کنید.