20 بهمن 1399
اکنون غذا خوردن در خانه برای اکثر ما در سراسر جهان امری طبیعی است. بچه ها به مدرسه نمی روند ، بنابراین هیچ وعده غذایی در مدرسه وجود ندارد. بزرگسالان نمی توانند بیرون غذا بخورند زیرا رستوران ها و کافه ها بسته هستند. این باعث می شود بیشتر مردم به آشپزخانه بروند تا آشپزی خود را انجام دهند. روندی که یک اثر جانبی جالب را نشان می دهد: محصولات ارگانیک و منطقه ای حتی محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. برخی فقط می خواهند از کشاورزان و فروشندگان محلی حمایت کنند. اما به نظر می رسد دلیل اصلی افزایش غذای ارگانیک این باشد که اکثر ما معتقدیم که غذای سالم نیز باعث سلامت ما خواهد شد. و در طی یک بیماری همه گیر انگیزه بسیار خوبی است! در مغازه مزرعه در برودوین ، براندنبورگ ساکت است. به دلیل همه گیری کرونا ویروس ، فقط سه مشتری در صبح امروز بوده اند. کافه بسته است هیچ عروسی یا رویدادی مجاز نیست ... هفته جهانی بین المللی سبز که هر ماه ژانویه در برلین اتفاق می افتد لغو می شود ، بنابراین هیچگونه قرارداد غذایی امکان پذیر نیست. گردش مالی فروشگاه و کترینگ 75 درصد کاهش یافته است. اما کاتجا فون مالتزان و همسرش مجبور نبودند که هیچ یک از کارمندان خود را در ساعات کمتری قرار دهند - آنها حتی 20 نفر جدید را استخدام کردند. از آنجا که خدمات تحویل محصولات ارگانیک آنها در حال رونق است. آنها 180 گاو دارند و در لبنیات مزرعه شیر و پنیر تولید می کنند. موسسه خانوادگی اکو ویلیج برودوین همچنین آشپزخانه ای را در شهر نزدیک ابرسوالده اداره می کند که مواردی مانند سوپ مرغ ، چغندر ترشی و سوپ سیب زمینی را تولید می کند. گردش مالی مزرعه ارگانیک در طی همه گیر شدن بیماری 50 درصد افزایش یافته است. در حال حاضر مغازه و تیمش در حال تحویل محصولات ارگانیک به حدود 3600 مشتری در هفته در براندنبورگ ، برلین و همچنین به فروشگاه های زنجیره ای سوپرمارکت هستند. این یک سوم بیشتر از قبل از همه گیری است. آلمان در طی همه گیری ، رشد 20 درصدی در فروش کالاهای ارگانیک داشته است. بسیاری از مصرف کنندگان مشتاق حمایت از مشاغل محلی هستند. لودولف فون مالتزان در حال فکر کردن به آینده است. او می خواهد وفاداری برای مشتریان ایجاد کند که باعث بقای حرفه گردد.
تبریز امروز:
اکنون غذا خوردن در خانه برای اکثر ما در سراسر جهان امری طبیعی است. بچه ها به مدرسه نمی روند ، بنابراین هیچ وعده غذایی در مدرسه وجود ندارد. بزرگسالان نمی توانند بیرون غذا بخورند زیرا رستوران ها و کافه ها بسته هستند.
این باعث می شود بیشتر مردم به آشپزخانه بروند تا آشپزی خود را انجام دهند. روندی که یک اثر جانبی جالب را نشان می دهد: محصولات ارگانیک و منطقه ای حتی محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند.
برخی فقط می خواهند از کشاورزان و فروشندگان محلی حمایت کنند. اما به نظر می رسد دلیل اصلی افزایش غذای ارگانیک این باشد که اکثر ما معتقدیم که غذای سالم نیز باعث سلامت ما خواهد شد.
و در طی یک بیماری همه گیر انگیزه بسیار خوبی است!
در مغازه مزرعه در برودوین ، براندنبورگ ساکت است. به دلیل همه گیری کرونا ویروس ، فقط سه مشتری در صبح امروز بوده اند.
کافه بسته است هیچ عروسی یا رویدادی مجاز نیست ... هفته جهانی بین المللی سبز که هر ماه ژانویه در برلین اتفاق می افتد لغو می شود ، بنابراین هیچگونه قرارداد غذایی امکان پذیر نیست. گردش مالی فروشگاه و کترینگ 75 درصد کاهش یافته است.
اما کاتجا فون مالتزان و همسرش مجبور نبودند که هیچ یک از کارمندان خود را در ساعات کمتری قرار دهند - آنها حتی 20 نفر جدید را استخدام کردند.
از آنجا که خدمات تحویل محصولات ارگانیک آنها در حال رونق است.
آنها 180 گاو دارند و در لبنیات مزرعه شیر و پنیر تولید می کنند. موسسه خانوادگی اکو ویلیج برودوین همچنین آشپزخانه ای را در شهر نزدیک ابرسوالده اداره می کند که مواردی مانند سوپ مرغ ، چغندر ترشی و سوپ سیب زمینی را تولید می کند.
گردش مالی مزرعه ارگانیک در طی همه گیر شدن بیماری 50 درصد افزایش یافته است.
در حال حاضر مغازه و تیمش در حال تحویل محصولات ارگانیک به حدود 3600 مشتری در هفته در براندنبورگ ، برلین و همچنین به فروشگاه های زنجیره ای سوپرمارکت هستند.
این یک سوم بیشتر از قبل از همه گیری است. آلمان در طی همه گیری ، رشد 20 درصدی در فروش کالاهای ارگانیک داشته است. بسیاری از مصرف کنندگان مشتاق حمایت از مشاغل محلی هستند.
لودولف فون مالتزان در حال فکر کردن به آینده است. او می خواهد وفاداری برای مشتریان ایجاد کند که باعث بقای حرفه گردد.
اخبار ، گزارشات ، عکسها و فیلم های خود را برای ما ارسال دارید . برای ارسال میتوانید از طریق آدرس تلگرامی یا ایمیل استفاده کنید.