29 شهریور 1397
فیس بوک اطلاعات شخصی کاربران خود را در اختیار موسسات نظر سنجی و شرکت های تجاری می گذارد تا انان با استفاده از داده ها نسبت به برنامه ریزی و مهندسی افکار کار کنند؛ اما ماجرای انتخابات ایالات متحده و شرکت کمبریج آنالیتیکا موجب اعتراض و وضع قوانین کنترل حریم خصوصی در اروپا گردید
تبریز امروز:
فیس بوک اطلاعات شخصی کاربران خود را در اختیار موسسات نظر سنجی و شرکت های تجاری می گذارد تا انان با استفاده از داده ها نسبت به برنامه ریزی و مهندسی افکار کار کنند؛ اما ماجرای انتخابات ایالات متحده و شرکت کمبریج آنالیتیکا موجب اعتراض و وضع قوانین کنترل حریم خصوصی در اروپا گردید.فیس بوک مجبور به تبعیت خواهد بود!
اما کارتونیست ها در دو زاویه اما نزدیک به ماجرا پرداخته اند شبکه های اجتماعی و تاثیر ان بر زندگی انسانی و حریم شخصی و فیس بوک! اما در این ماجرا تنها فیس بوک نبود که داده های شخصی را می فروخت ، دیگر شرکت ها همچون یاهو انان را در بی احتیاطی کامل از دست دادند.
حریم خصوصی !؟؟؟ هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه
سیاست حریم خصوصی فیس بوک
اخبار ، گزارشات ، عکسها و فیلم های خود را برای ما ارسال دارید . برای ارسال میتوانید از طریق آدرس تلگرامی یا ایمیل استفاده کنید.