سیستم یکپارچه برج‌ها وعده می‌دهد که به عوامل کنترل مرزی بینش بیشتری در مورد تهدیداتی که با آن‌ها روبرو هستند، قبل از اینکه با آنها روبرو شوند، ارائه می‌کند. و این تنها آغاز است.

بهتر از دیوار: یک سیستم تشخیص می تواند به نظارت بر مرزها کمک کند

تاریخ انتشار : ۱۱:۲۳ ۲۹-۰۹-۱۴۰۲

محل کار مامور خوزه وردوگو وسیع است: 1100 مایل مربع از زمین های تپه ای و شنی اطراف نوگالس، آریزونا، دومین ایستگاه بزرگ گشت مرزی در کشور. بسته به تکلیف روز، او مسیرهای پیاده روی یا رانندگی در امتداد مرز بین ایالات متحده و مکزیک را انجام می دهد. او برخی روزها در مورد قاچاق انسان یا مواد مخدر تحقیق می کند. (نیمی از ماری جوانا که از مرز جنوب غربی عبور می کند در بخش توسان، جایی که نوگالس در آن قرار دارد، گرفته می شود.) روزهای دیگر وردوگو در حال بررسی یک ضربه مشکوک در یک سیستم راداری است که اغلب معلوم می شود ناشی از آب و هوای بد یا یک دامدار که از زمین خود مراقبت می کند. یا یک گاو ولگرد است. در طول سال‌ها، گمرکات و حفاظت مرزی ایالات متحده (CBP) از مجموعه‌ای از استراتژی‌ها استفاده کرده است که برخی مؤثرتر از سایرین، برای نظارت بر بخش‌های عظیمی از زمین‌های ناهموار در امتداد مرز. این نیاز به راه حلی داشت که از اعزام عواملی مانند مامور خوزه وردوگو برای کنترل هشدارهای نادرست جلوگیری کند، بنابراین آنها می توانستند مواد مخدر را به جای دام ها تعقیب و بررسی کنند و برای آنچه که در هنگام دستگیری با آنها مواجه می شدند آماده باشند. این امر مستلزم حسگرهای دائمی است که بتواند تصویر واضحی را برای ماموران در ایستگاه از آنچه در میدان اتفاق می‌افتد ارائه دهد. سیستم مجتمع برج های ثابت (IFT) که شامل رادار و دوربین های شبانه روزی نصب شده بر روی مجموعه ای از برج ها در امتداد مرز است، نوید حل این مشکل را می دهد. رادار و دوربین‌ها داده‌ها را از طریق پیوند مایکروویو به ایستگاه نوگالس منتقل می‌کنند، جایی که ماموران یک مسیر برای اقدام مناسب را تعیین می‌کنند. خوزه وردوگ می‌گوید، این سیستم که به عوامل امکان می‌دهد تا مناطقی را که قبلاً مشاهده نشده‌اند به دقت نظارت کنند، مانند «روشن کردن کلید چراغ» در امتداد مرز تاریک و مرموز است.

تبریز امروز:

میچ ماکسلی

Sky, Automotive exterior, Automotive tire, Sport utility vehicle, Automotive carrying rack, Automotive tail & brake light, Bumper, Automotive luggage rack, Roof rack, Hardtop,

آسمان، نمای بیرونی خودرو، لاستیک خودرو، وسیله نقلیه کاربردی اسپرت، قفسه حمل خودرو، چراغ عقب و ترمز خودرو، سپر، قفسه چمدان خودرو، قفسه سقف، سقف سخت، pinterest
استیو کرافت
محل کار مامور خوزه وردوگو وسیع است: 1100 مایل مربع از زمین های تپه ای و شنی اطراف نوگالس، آریزونا، دومین ایستگاه بزرگ گشت مرزی در کشور. بسته به تکلیف روز، او مسیرهای پیاده روی یا رانندگی در امتداد مرز بین ایالات متحده و مکزیک را انجام می دهد. او برخی روزها در مورد قاچاق انسان یا مواد مخدر تحقیق می کند. (نیمی از ماری جوانا که از مرز جنوب غربی عبور می کند در بخش توسان، جایی که نوگالس در آن قرار دارد، گرفته می شود.) روزهای دیگر وردوگو در حال بررسی یک ضربه مشکوک در یک سیستم راداری است که اغلب معلوم می شود ناشی از آب و هوای بد یا یک دامدار که از زمین خود مراقبت می کند. یا یک گاو ولگرد است.

در طول سال‌ها، گمرکات و حفاظت مرزی ایالات متحده (CBP) از مجموعه‌ای از استراتژی‌ها استفاده کرده است که برخی مؤثرتر از سایرین، برای نظارت بر بخش‌های عظیمی از زمین‌های ناهموار در امتداد مرز. این نیاز به راه حلی داشت که از اعزام عواملی مانند مامور خوزه وردوگو برای کنترل هشدارهای نادرست جلوگیری کند، بنابراین آنها می توانستند مواد مخدر را به جای دام ها تعقیب و بررسی کنند و برای آنچه که در هنگام دستگیری با آنها مواجه می شدند آماده باشند. این امر مستلزم حسگرهای دائمی است که بتواند تصویر واضحی را برای ماموران در ایستگاه از آنچه در میدان اتفاق می‌افتد ارائه دهد. سیستم مجتمع برج های ثابت (IFT) که شامل رادار و دوربین های شبانه روزی نصب شده بر روی مجموعه ای از برج ها در امتداد مرز است، نوید حل این مشکل را می دهد. رادار و دوربین‌ها داده‌ها را از طریق پیوند مایکروویو به ایستگاه نوگالس منتقل می‌کنند، جایی که ماموران یک مسیر برای اقدام مناسب را تعیین می‌کنند.  خوزه وردوگ می‌گوید، این سیستم که به عوامل امکان می‌دهد تا مناطقی را که قبلاً مشاهده نشده‌اند به دقت نظارت کنند، مانند «روشن کردن کلید چراغ» در امتداد مرز تاریک و مرموز است.

 سیستم مجتمع برج های ثابت آخرین تلاش دولت برای پوشاندن مرز جنوب غربی با حسگرهایی است که قادر به تشخیص گذرگاه های غیرقانونی هستند. راه‌اندازی قبلی که به نام SBInet شناخته می‌شود، شبکه‌ای از رادار، دوربین‌ها، و آشکارسازهای حرکتی و حرارتی جدید طراحی شده بود که قرار بود به عوامل مرزبانی اجازه دهد تا با یک تصویر عملیاتی مشترک کار کنند. بوئینگ در سال 2006 برنده قرارداد شد و این سیستم در 53 مایلی مرز آریزونا با مکزیک راه اندازی شد.

اما به سرعت هزینه ها بالا رفت . بر اساس گزارش اداره حسابرسی دولت ایالات متحده، کل هزینه های طرح 1.6 میلیارد دلار پیش بینی شده است، که 1.4 میلیارد دلار بیشتر از هزینه های برآورد اولیه است. همچنین سیستم  واقعاً کار نکرد. مشکل اصلی ارتباط بود - اطلاعات ارسال شده به مرکز فرماندهی غیرقابل اعتماد بودند. در زمین های مختلف بخش طوفانی به خوبی عمل نمی کرد و اغلب به دلیل آب و هوای بد ایجاد می شد که منجر به الارم کاذب می شد. در سال 2010، با افزایش هزینه ها، جانت ناپولیتانو، وزیر امنیت داخلی آن زمان، برنامه را متوقف کرد و از گشت مرزی خواست که از نو شروع کند. کریستوفر ویلسون، کارشناس امنیت مرزی و معاون مدیر مؤسسه مکزیک می‌گوید: «یکی از درس‌های SBInet این بود که شما بهتر است به کارهای کوچک بروید تا بزرگ، و بهتر است به جای نوآوری به بازاردر مرکز وودرو ویلسون بروید. 

مقامات گشت مرزی به همین نتیجه رسیدند و به دنبال فناوری آزمایش شده قبلی بودند. رویکرد جدید که در سال 2011 اعلام شد، نظارت ثابت موبایل، تصویربرداری حرارتی و فناوری ویدئویی نصب شده بر برج را ترکیب می‌کند. درخواست برای پیشنهادات IFT نیاز به حسگرهایی داشت که قادر به تشخیص "یک فرد بزرگسال با اندازه متوسط، راه رفتن" و ارائه ویدئویی با وضوح کافی از آن بزرگسال در محدوده حداکثر 7.5 مایلی در نور روز و تاریکی باشند.

بزرگترین پیمانکاران دفاعی - از جمله جنرال داینامیکس، لاکهید مارتین و ریتون - همگی برای قرارداد 145 میلیون دلاری که به Elbit Systems of America، شرکت تابعه مستقر در فورت ورث، تگزاس که درنهایت به شرکت اسرائیل البیت سیستمز تعلق گرفت، رقابت کردند. البیت صدها مایل سیستم نظارت بر مرز بین اسرائیل و فلسطین مستقر کرده و همچنین سیستم های نظارتی چندحسگر را در امتداد مرز اسرائیل با غزه و مصر ارائه کرده است. از ژوئیه، البیت ساخت و ساز را در نوگالس به پایان رسانده بود و در ماه سپتامبر هنگامی که سیستم IFT که توسط ماموران امنیتی مرزی آزمایش شد، از یک سد بزرگ عبور کرد.

توانایی تشخیص، ردیابی و طبقه بندی حرکت در مرز را داشت. به عبارت دیگر کار می کند. سیستم Elbit به قدری خاص است که می تواند تعیین کند که یک فرد کوله پشتی یا یک سلاح بلند را حمل می کند.

با رادار، دوربین های روز و شب و تصویربرداری حرارتی، سیستم جدید مانند "روشن کردن کلید چراغ" در امتداد مرز تاریک و مرموز است.
همچنین برای کار در صحرای ناهموار آریزونا طراحی شده است. جان لاوسون، رئیس بخش بازیگری CBP می‌گوید: «کنترل مرزی می‌تواند هر چیزی را بشکند. استقرار فناوری در زمین بسیار دشوار است و این یکی از مزایایی است که ما پیش‌بینی می‌کنیم. اکنون که IFT شایستگی خود را نشان داده است، نصب دوم در مرز آریزونا در حال انجام است، با طرح نهایی حفاظت از کل امتداد محیط آریزونا که رو به مکزیک قرار دارد و در انتظار تصویب کنگره است.

IFT تنها بخشی از تلاش گشت مرزی برای استفاده از فناوری برای افزایش امنیت است. طرح فناوری نظارت مرزی آریزونا، که شامل IFT می‌شود، همچنین از نظارت تصویری از راه دور استفاده می‌کند - دوربین‌های روز و شب برای محیط‌های شهری به هم ریخته که رادار در آن‌ها کارآمد نیست - و حسگرهای سیار نصب شده روی کامیون که می‌توانند در صورت نیاز جابجا شوند. از هواپیماهای بدون سرنشین برای ارائه دید چشم پرنده از مناطق وسیع مرزی استفاده شده است، و در سال 2012، آژانس یک دوربین نظامی با منطقه وسیع متصل به یک آئروستات، یک کشتی هوایی که تا 5000 فوت از سطح زمین بسته شده بود، مستقر کرد. این دوربین‌ها که در اصل در افغانستان استفاده می شدند، می‌توانند مایل‌ها از زمین را در یک تصویر با وضوح بالا ثبت کنند. اما مقامات می گویند که تمام این فناوری، از جمله سیستم IFT، فقط برای پشتیبانی از با ارزش ترین دارایی های گشت مرزی است: عوامل. لاوسون می‌گوید: «در روزهای اولیه، مردم به دنبال رد پا روی زمین بودند. ما هنوز این کار را انجام می دهیم.» فقط در حال حاضر، ماموران شانس بیشتری برای پیدا کردن آنها دارند.

با رادار، دوربین های روز و شب و تصویربرداری حرارتی، سیستم جدید مانند "روشن کردن کلید چراغ" در امتداد مرز تاریک و مرموز است.


نظرات کاربران


@